Una cosa és mirar un mapa o buscar algo concret i
l'altra entretenir-se, per exemple, a llegir els
correus de la llista, contestar, visitar els links,
etc...
Imagina't que la teva dona quan esteu de vacances
junts es passés 1 o 2 hores seguides parlant pel mòbil
amb una amiga. A mi m'emprenyaria molt, bé, ja em
molesta que quan he quedat amb algú per dinar o sopar
es passi l'estona parlant pel mòbil..., encara que
siguin converses curtes, aaaggghhh!!

No sé, a mi no se m'acudiria mai endur-me l'ordinador
de vacances. I els mòbils apagats a no ser que
s'esperi alguna trucada important.

Sílvia