Erinska, em pots dir més o menys quina ruta fareu i
els
dies que estareu per la zona de Munich? És la zona que
conec més.

D'entrada et recomano que passi per Nürnberg i que
aneu a visitar els castells que hi ha Füssen
(Neuschwanstein i Hohenschangau), tot i que això últim
suposo que ja ho havieu pensat...
Heidelberg també es molt bonic. No sé, depen del temps
que hi estareu... hi ha moltes coses per allí.

Sílvia