Hola Benjamí i colla,

L'any passat vaig estiuejar a Deià una preciositat, tranquil a un hotel Villa
Verde senzill però guardava encanteri dels anys passat i vaig estar dinant un
dia al restaurant de la carretera a Manacor que es diu “Sa  cruce” també ens va
agradar molt em va quedar pendent per manca de dies anar a Sineu que també se
que es  molt bonic, be queda pendent.
Si algú te pensat anar a Mallorca no us deixeu aquests llocs.

Jan