Roine, tenia el teu telèfon (del darrer dinar) però no el trobo .. si vols **privadament** me l'envies .... faré tot el possible per fer-te una trucada i si podem coincidir dons prenem un cafetó (o el que calgui que amb els bilbaïns mai se sap)..... estaré per allà d'alt sobre el 13-14 d'Agost (a Santander, però passaré per Bilbao el 13) ... després ja anem cap al Atlàntic.

Una abraçada i felicitats .....

P.D.: Aquí la ciutadania catalana s'obté al cap de 10 anys de viure-hi ... almenys es el que li ha passat a la meva dona. Jo no se com funcionen aquestes coses. Hi ha separació de bens o has de renunciar als "bienes gananciales"?.

----- Original Message ----- From: "roine" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <llista@internauta.net>
Sent: Wednesday, July 13, 2005 5:40 PM
Subject: [Internauta] Jo soc del nord !!!

Hola de nou a tothom, aqui en roine.

Si, efectivament ja vaig passar per l'esglèsia al
setembre de l'any passat. Em vaig casar aqui, a
Berango. La gent no s'ho creu del tot, però els de
bilbao som "muy echaos palante".

Sovint recordo una de les primeres anècdotes que em
van passar aqui a Bilbao. Un dia parlava amb una bon
amic meu d'aqui i ell m'assegurava que el millor
marisc es menja a Bilbao. Jo li responia que no, que
tenia entés que era a Galicia on es pot menjar el
millor marisc. Ell (l'amic), se'm queda mirant seriós
i em contesta: "Pues eso, Galicia es un barrio de
Bilbao".

Anécdotes apart, ja estic integrat en un 80%. Tansols
em resta aprendre l'euskera (l'any que ve m'he
proposat apuntar-me a un euskaltegi) i ja seré una
basc amb totes les lletres.

Sempre comento als meus amics i familiars catalans,
que em vaig nacionalitzar basc, no només vaig fer una
canvi d'empadronament.

Ara la meva dona, és bestia de nassos...però això
millor us ho comento una altre dia...

Potser el més dificil de tot, ha estat acostumar-me a
viure en un poble. Jo empre he sigut de Barcelona
capital i de cop i volta, visc en una casa rodejat
d'arbres, arbustos, herba, formigues i...sense quasibé
fum !!!.

Bé, ja sabeu que esteu tots convidats a casa meva (hi
ha lloc de sobres) i espero que si veniu, em fereu una
visita. De tant en tant, fa il.lusió rebre visites
catalanes.

Gero arte eta oso pasau. (Fins després i a passar-ho bé)