Bones,

Noi, em sap greu... perquè no sembla una bona noticia... però no ho
acabo d'entendre tot plegat... Si el proveïdor plega... és una mala
noticia per ell, tu te'n busques un altre i llestos, que si el
producte es ven (i es ven, perquè si era el 30% de la teva facturació
és que es ven) algú més el fabricarà, no?

A més... sempre queda el 70% que depèn d'altres productes, i poc a poc
tornar-vos a refer. Ànims.

Ara, el que de debò no entenc és què hi té a veure el trio de les
Açores o qualsevol altre trio. Si ho fas per cagar-te en algú,
magnífic, ara, si hi veus rel.lació ja ens explicaràs millor :)

Salut!

À.