El Dimarts 19 Juliol 2005 08:49, Pere Castells va escriure:

> Mai he parlat malament de la competència, mai ho faré, no tinc motius, son
> bons i ja està, han fet la seva feina i ara em tocava fer-la a mi  .....
> tinc que fer la meva i acostumar-los, fer-los canviar d'hàbits.

Si no és per patents o privacions artificials, el que deia ahir no serveix.

Com dius tot està inventat, i quan es tracta de trencar hàbits creats per
*empreses que ho fan bé* cal oferir diferències en qualque detall important.
No és fàcil quan a l'altre costat ho fan bé; molta sort a l'hora de trobar
allò que has de potenciar per ser diferent.

--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net

.