Hola!

On Jul/30/2005, Toni Dalmau wrote:
> En/na Carles Pina i Estany ha escrit:

> Hola!
>
> Em diuen que la distribució Ubuntu liveCD es pot demanar gratuïtament
> però que triguen molt enviar-la (setmanes o mesos). Sabeu si hi ha una
> manera més ràpida d'aconseguir el CD?

baixant-la d'internet o anant a veure un amic que la tingui... :-)

Just a manresa als cursos de l'UPC n'hi haurà "moltes" d'Ubuntus, allà
en pots agafar... clar, potser Manresa no et cau aprop...

> De moment estic fent el primer tast de linux amb la Catix i la primera
> impressió és bona :-)
>
> Hi ha molta diferència amb Ubuntu?

depén dels gustos :-) jo l'última Catix encara no l'he provat, així que
no tinc una opinió formada...

--
Carles Pina i Estany            GPG id: 0x8CBDAE64
        http://pinux.info