En/na Miquel Puig Pey ha escrit:

De fet (segons la meva experiencia amb la catix i amb ubuntu) la principal diferencia l'he notada al canviar d'escriptori. Com que la catix porta el KDE (la 1.1 els porta els dos de fet) i la Ubuntu el GNOME al principi sembla que t'hi perd pero vas fent igual que amb l'altre.

Hola!

La Catix s'ha d'entendre com una distribució nova o és una versió en català d'una distribució existent?

Sabeu si per provar una live-CD en tinc prou amb la Catix o seria recomenable la Kubuntu, per exemple?

Salut i bona navegació!

Toni Dalmau, periodista
L'Absurd Diari (http://www.absurddiari.com)
Notícies surrealistes, insòlites i sorprenents