Hola, Francesc i co-llistaires.
Jo trucaria la Guàrdia Urbana i/o el Zoo per a preguntar. Si no et fan cas, doncs...
Si són vespes, "matamosques" a dojo i quan estiguin atontades, treure el el rusco.
Però si són abelles, millor trucar un apicultor --existeixen, ho juro :) -- perquè potser hi ha una reina dintre i es pot recuperar el rusco. No sé si et servirà, pero a casa de la família, a Osona, ens va passar això i l'apicultor va venir amb un sac i fum i es va emportar tot el "ramat".
----
Salut
Txerra
http://txerrades.lamevaweb.info