Hola ,

Monday, August 1, 2005, 1:02:49 PM, escrius:

> El Dilluns 01 Agost 2005 11:44, na mi va escriure:

> Així té molt mèrit que estiguin entre els principals productors mundials de
> mel ;)

> No fa gaire hi havia amoinamenta perquè diuen que ha / havia baixat massa la
> població d'abelles.  Hom recordava alguna reflexió que l'Asimov va fer sobre
> les abelles: si desapareguessin diuen que també ens extingiríem en un no res,
> morts de fam.  Ara no la trobo, alguns deien que és exagerada.

El que et puc assegurar es que si desapareixen els insectes desapareix
la vida.
Els insectes son els grans desconeguts. I donen molts beneficis.

Podeu recollir un document que vaig presentar en un Simposi
recentment.

http://www.papallones.net/arxius/Biodivers-II.pdf

Ara ja podeu saber quant val una mosca.

--
*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
 \ Ç  ##  Ç /     http://www.papallones.net