El Dimecres 03 Agost 2005 00:31, Pere Pie va escriure:
> Tal i com ho enfoques, sembla com si la tendència fos a un KDE més
> lliure que no pas GNOME, prestacions a part.

No, GNOME no pot canviar.  El van fer GPL :)

> Desconeixia aquest canvi de plantejament de l'Icaza. Tenint en compte
> això, com estas veient els projectes en que hi participa, especialment
> el mateix GNOME y sobretot Mono.

Mono és diferent, té una llicència permissiva que permet restriccions per ser
més assequible a la indústria de privatiu.

> Estic participant en el procés de decisió de canvi d'eines de
> desenvolupament d'una petita empresa, d'entre les alternatives lliures
> una d'elles es Mono, però a voltes en tinc un cert recel poder
> injustificat.

Mono té dues vessants.  Es poden fer programes GPL amb ell, però el motor no
és segur que sigui lliure sempre.

--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net