dons no ho conec això que dius, potser per que soc d'una altra generació anterior ... en la meva època eren l'inofensiu arròs tirat des de el bolis Bic. Be, en algun cas de "inofensiu" res de res. Era el pas previ al tiratxines del filferro amb ganxets de les cortines de metall. Això ja era una arma .... i .... alguna mala experiència he viscut. Per tant, de petits tots n'hem fotut de grosses .... alguns, de gran, ho continuen fent.

Una cosa que no suporto son les enrampades .... no mes de pensar-hi s'hem foten els pels de punta (tal com ho heu explicat). Fent de McGuiver alguna n'he tingut amb l'electricitat i ... prefereixo un tall o un cop fort (hi han classes de masoquisme) ..... Els pels de punta ... com alguns pentinats d'avui dia ... be, dir pentinats es per explicar-me. Tot i que per gustos .... però davant de segons qui no m'hi veig ...

----- Original Message ----- From: <[EMAIL PROTECTED]>
To: <llista@internauta.net>
Sent: Monday, August 08, 2005 12:02 PM
Subject: [Internauta] per a l'absurd? de diferencials, vaques i articles de broma!

Per cert, a ningú de petit li venia el graciós de la classe, amb un encenedor elèctric desmontat, li ho posava al cul, i prèmia el botonet: alló si que et
despertava de cop i volta. I per sort també era un moment...suposo que
l'article de broma que van retirar, deuria ser una cosa semblant a això...

Salut,

Josep