Hola a tothom, Tinc un problema amb el thunderbird, no se si em podeu donar un cop de ma, Sembla ser que un dels inbox del thunderbird, creix de forma desmesurada, no realment, sino que el programa detecta que té més mails dels que hi ha, això (que apriori sembla un virus, i no crec que ho sigui perque tinc l'antivirus actualitzat), ha coincidit amb errors al disc dur, em podrieu dir com fer una copia de seguretat dels mails, i si arreglaria el problema desinstal·lant el thunder i reinstal·lant-ho? Gracies per tot, Xavi Batalla