Si utilitzes windows, hi ha alguna carpeta (em sembla que si busques
per la web de thunderbird hi ha unes faq a on ho explica) a l'estil
Datos de Programa/Thunderbird/Profiles/totdelletresinumeros/
aquesta carpeta conté tota la informació del tunderbird
També pots obrir el thunderbird, configuració compte de correu,
esculls un compte i l'opció "Server Settings", a la dreta a baix de
tot hi posa "Local Folder" i diu exactament a on està guardant els
mails.

Si uses liunx
/home/nomUsuari/.mozilla_tzunderbird/LletresINumeros

Si guardes tot el contingut de la carpeta
profile/totDeLletresINumeros, i després sobre un thunderbird nou la
tornes a copiar tot funciona bé (jo ho he provat pcopiant-ho a sac
d'un windows a Linux i no m'ha donat cap problema)

2005/8/15, Xavi Batalla <[EMAIL PROTECTED]>:
>  Hola a tothom, Tinc un problema amb el thunderbird, no se si em podeu donar
> un cop de ma, Sembla ser que un dels inbox del thunderbird, creix de forma
> desmesurada, no realment, sino que el programa detecta que té més mails dels
> que hi ha, això (que apriori sembla un virus, i no crec que ho sigui perque
> tinc l'antivirus actualitzat), ha coincidit amb errors al disc dur, em
> podrieu dir com fer una copia de seguretat dels mails, i si arreglaria el
> problema desinstal·lant el thunder i reinstal·lant-ho? Gracies per tot, Xavi
> Batalla

* Ermengol *
* Els ordinadors no resolen problemes,  *
* simplement executen solucions.          *