Deixeu-me que intervingui en aquest tema un darrer cop més i per mi ho dono
per tancat.

El que trobo al·lucinant és la crispació que certes persones porteu a sobre
quan es parla de certes coses.

Si és que a mi em sembla molt bé que hi hagi persones que no pensin ni
actuin com jo en qualsevol aspecte de la vida... Faltaria més!
Tan difícil és que aquestes persones arribin algun dia a respectar que jo no
pensi com elles? No seria aquesta la base essencial de la democràcia?

No em ve gens de gust de fer respostes semàntiques i retòriques, contestant
frase per frase certs comentaris fets. Més aviat voldria deixar clara la
meva postura personal respecte al tema que ens ocupa: intento fer servir
programari lliure sempre que puc i intento donar-lo a conèixer també sempre
que tinc oportunitat, però no oblido mai que l'ordinador és una eina de
treball i no una religió redemptora per a la humanitat. Hem d'entendre que
el programari lliure no és ni bó ni dolent. El mateix li passa al programari
privatiu. Serà l'ús que en fem d'ells el que els farà bons o dolents.

Només una darrera frase del meu respectat Voltaire:

"No opinió igual que tu,
però defensaré fins a la mort
el teu dret a expressar-te"

Em podeu dir tot plegats el mateix a mi?

Manel