2006/2/19, Pere Castells <[EMAIL PROTECTED]>:

Discrepo però en el darrer paràgraf (l'únic) .... per nosaltres, ens van sobrar els
polítics (tots), ..... fins aquest matí, als diaris no he vist "qui" havia darrera una
pancarta ... no estic en contra de ERC, al contrari, en general em cauen be ... però ahir
era un dia que parlava el poble (no ho poso en majúscula per no cridar, però era el poble
en gran). Els polítics ja parlen tots els dies i tenen el seu lloc .. que no es el carrer
.... i a vegades parlen massa .... en lloc de xerrar el que han de fer es actuar pel be
del país .... ahir només tocava una senyera i una veu ... no la de partits polítics ....
(em recorda altres manifestacions d'altres llocs).

Hola,

Jo penso que els polítics tenien tot el dret a ser-hi com a ciutadans. De fet, el que em sembla criticable és precisament que no hi fossin els de CiU i ICV: no ser-hi, sent líders polítics com són, significa que no estan d'acord amb el que demana i representa la manifestació.

Una altra cosa és criticar que es portessin les sigles dels partits: això suposo que sí que es pot criticar, però personalment tampoc ho trobo un fet molt greu; més greu em sembla l'absència dels líders de CiU i ICV.

2ns