En/na [EMAIL PROTECTED] ha escrit:

Sí,sí...el segon "restaurant" (més aviat, bareto i gràcies), està al costat
del edifici del far. Ull, que qualsevol dia no es podrà arribar en cotxe fins
allà. Fa alguns dies vaig sentir-ne parlar d'això, i que volien limitar
l'accés en vehicle privat. De fet, el darrer cop que hi vaig anar, record que
hi havi un vehicle d'aquest en plan tren...

Per cert, les bocines del fan, ja no hi són, perque van ser enderrocades. El
Club-Med, em sembla que ja no hi és, un far que s'havia construit per una
peli, tampoc...el dia que ens descuidem, ves a saber què més hauran tirat a
terra!

M'han comentat que l'hostal que hi ha a la zona del far - que no té res a veure amb el Club Med- està molt bé per quedar-t'hi a dormir.

Més sobre el tema del Club Med:

El Ministeri de Medi Ambient formalitza la compra del Club Med de Cadaqués per 4,42 milions d'euros

http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/noticia?p_idcmp=1664624

El govern vol que el Club Med de Cadaqués s'hagi enderrocat a l'estiu i estudia mantenir-hi alguna edificació

http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/noticia?p_idcmp=1694148

Un helicòpter s'endú les restes de l'antiga sirena acústica del cap de Creus

http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/noticia?p_idcmp=1744832

Salut i bona navegació!
Toni Dalmau, periodista
L'Absurd Diari (http://www.absurddiari.com)
Notícies surrealistes, insòlites i sorprenents
Blog Diari de l'Absurd (http://absurddiari.blogspot.com)
Una mirada crítica a l'actualitat