Bona tarda Toni i família:

Tenia 5 minuts i m'he anat a llegir una mica el teu bloc http://absurddiari.blogspot.com/ t'agreixo l'informació, afortunadament queden les hemeroteques, els blocs com el teu i sobre tot la memòria ... (escrits que fan referència a la guerra Cebrián-Pedro Jiménez o El País-El Mundo o com alguns van viure el 23-F)

No dic que sempre, la nostra part digui la veritat ... però ho diré d'altra manera ... alguns estan instal·lats en la mentida permanentment ....

No crec que la gent de carrer siguem rucs (parlo de tots, nosaltres també), confio en que tots nosaltres sabrem treure les pròpies conclusions, però en aquest país hi ha de tot ... i puc assegurar que molta gent es creu literalment el que alguns diuen ... i lo pitjor de tot es ... que tenen el mateix dret de vot que qualsevol altre ...

Espero que només sigui una bafarada ... però això ja dura massa temps, els hi deu donar rèdits, rucs no son ... alguns els hi pot sonar a xinès .. però compta, l'enemic es a la vora i fa la seva feina ...dia a dia, paraula a paraula ... la mentida queda com veritat ...

En fi, aprofito per felicitar-te pels ..... ja veus que, per la meva part, es llegeixen ... (de passada també al Txerra, com hem dit mes d'un cop es un honor tenir-vos a la llista).

P.D.: Ara resultarà, que jo, que vaig començar a treballar en l'època franquista (i amb un franquista) també ho soc, pel sol fet de tenir-me que guanyar les garrofes ... alguns son pitjor que alimanyes ... parafrasejant a el Cordovès ... el Pedro Jiménez "e una hienaaaaa" ...

P.D.(2): eiiiiii, no dic que el Pedro Jiménez no tingui raó ... però si he d'escollir em quedo amb el Cebrián .... el primer no em dona gens de credibilitat ... _______________________________________________