Hola!

Efectivament, el vaig comprar el juliol del 1996 i per a tant encara no fa 10
anys per poder entrar al Prever. Tot i això, avui ho he comentat en un
concessionari de la Ford i m'han dit que si els compro un cotxe nou es
quedarien el vell averiat i em descontarien del cost l'equivalent al Prever
(480 euros). Suposo que el guardarien fins el juliol per portar-lo després al
desguaç i cobrar ells el Prever (no crec que els surti a compte arreglar-ho,
pintar-lo i treure les rascades de la carroseria per intentar vendre'l a
continuació en el mercat de segona ma).

Per cert: m'han ensenyat el Focus C-Max. Té força bona pinta i una collonada
tecnològica: un dispositiu per donar amb la veu ordres al cotxe i fer funcionar
la ràdio, el condicionador d'aire...

Salut i bona navegació!