És cert que tots els audi-volkswagen-seat se'ls trenca una peça de
plàstic de l'aixecavidres. Però des de fa anys venen la peça q es
trenca però no de plàstic, si no de ferro colat. I costa 30€ + la
feina. La setmana passada vaig canviar-ne 2, i em sembla q la factura
no arribava a 50€.

El 02/03/06, Benjamí Villoslada <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:

Jordi Vergés