Hola a tothom, aqui en roine.

Resulta que ens els darrers dies m'esta passant quelcom que no m'havia passat mai. Hi ha uns quants fitxers que no s'acaben de baixar del tot. Potser els hi falta 200 o 300 kb i en d'altres si que es baixa del tot, pero llavors li tornen a faltar 20 o 300 kb.
Imagino que deu ser que no hi ha fonts, pero juraria que al iniciar la baixada em vaig fixar que alla on hi diu "Fuentes completas" estigues al 100%.

Bé, si algu sap que pot estar passant, que m'orienti una mica.

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com