Hola a tots
Faré un discurset referent a la Comarca del Lluçanès
El Lluçanès es una plana tancada per muntanyes que hi ha entre la Plana de Vic i curs del Llobregat.
Quant varen fer la divisió de les comarques jo crec que no sabien on col·locar la nostra comarca, la veren partir una part a Osona, l'altre al Bergada i una altra al Bagues.
Molts dels nostres pobles son del Lluçanès: Sant Boi del Lluçanès, Prats del Lluçanès Pi Olost del Lluçanès però hi ha cap poble d'Osona.
I no parlem del abandó en que ens ha  tingut el consell comarcal.
Aquest any moltes parròquies cel·lebrem els 1100 anys d'historia
Be!! prou

Bado gracies per el teva col·laboracio moral

Joan Lluís

Joan Lluís, jo no  se si el Lluçanès és o no una comarca, però per a mi no és Osona, te quelcom especial.

SCP

http://paislliure.blogspot.com/