From: Txerra
Sent: Wednesday, March 15, 2006 3:51 PM
Subject: Re: [Internauta] Cal Papa (privat)

Hola, companys!
En Benjamí te tota la raó ;)
Doncs dit i fet... Encara que hi ha molt poqueta informació, hem decidit penjar ja Cal Papa a la llista del bloc.
Qui hagi de passar-hi, que ho disfruti... i ens passi més dades.
-----
Salut
Txerra
http://txerrades.blogspot.com/

2006/3/15, Benjamí Villoslada <[EMAIL PROTECTED]>:
El Dimecres, 15 de Març de 2006 13:30, Txerra va escriure:
> Hola, Benjamí!
> Et recordes que ens vas recomenar Cal Papa?
> Et veus amb cor de recordar quatre cosetes del restaurant?

No és privat però tampoc no fa falta :D

Fa molt, tant com 10 anys.  Aleshores eren 40 Eur per cap i seure.  Començaven
a portar plats i plats i més plats de marisc (només el salmó fumat, pernil,
endívies i succedani de caviar queda fora la definició).  Tants que feia
basarda.  Sense cap preparació especial, tret de la vieira: bull amb llorer.
No era sempre igual: podia haver-hi percebes, cargols punxents o no, depenia
del que hi hagué al mercat, suposo.  Les boques i la vieira no faltaven mai.

Al final portaven bosses per endur-se el que sobrés.

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat