Hola, sobre el que esteu dient del restaurant Cal Papa de Pontons us voldria dir que jo hi vaig anar fa molts anys, i era això que dieu que donen molt de menjar, sobretot marisc bullit, etc, i que després et donen la bossa per emportar-te el que et sobrava, però l'altre dia un amic meu que coneix el restaurant em va dir que fa un temps es va morir el pare, que era el que portava el negoci, i que ara el porta el fill, i la cosa sembla ser que ha baixat bastant en qualitat. Només us volia dir això perquè de vagades les coses van canviant i allò que abans era bo al cap d'un temps ja no ho és tant.

Ah, i felicitacions per la web dels restaurants, crec que ens serà molt útil.

Gràcies

Manuel Julià

Hola, Benjamí!

Et recordes que ens vas recomenar Cal Papa?

Et veus amb cor de recordar quatre cosetes del restaurant?

Una abraçada

Txerra

--

Saludos,

 MANUEL                            mailto:[EMAIL PROTECTED]