Vaja doncs...

A veure, controla que no tinguis masses metres de cable, això fa baixar moltíssim la qualitat de la recepció. En el cas de la tv analógica, usa el "chrisTV" i en la digital, el ShowShifter (són de pago... però tens versions d'avaluacio :))

Sento no poder dir mes :(

----- Original Message ----- From: "Bernat" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <llista@internauta.net>
Sent: Wednesday, March 22, 2006 11:26 PM
Subject: [Internauta] Re: Televisio analogica i digital a l'ordinador,pinnacle pctv 310i

M'he arriscat i he comprat una pinnacle pctv 310i.
Molts problemes, encara estic en fase experimental.

Primer problema: la senyal de l'antena no acaba d'arribar nítida a l'endoll de l'estudi; he remenat una "caixa d'empalmes" d'antena que hi ha empotrada a la paret, i ara la tele del menjador es veu fatal !!!

El programa (Pinnacle Media Center) m'ha detectat les emisores de tv tradicionals, analògiques (que, de moment, es veuen molt borroses) i únicament una emisora tdt: el canal 300 que es veu amb una qualitat fantàstica, però amb salts d'imatge.

El meu objectiu és gravar programes en qualitat dvd, sense salts ni altres imperfeccions,
però dubto que ho pugui aconseguir.

Alguna idea ???

Bernat

----- Original Message ----- From: "Jordi Durban" <[EMAIL PROTECTED]>