Hola,
De moment estic funcionant amb el Mandriva 2005 que no m'ha donat cap problema
amb la tarja grafica, quant he intentat actualitzar a Mandriva 2006 m'ha tornat
a donar error amb la pantalla sembla ser que hi ha problemes amb Xorg.
Definitivament estic amb la 2005 pero necesito el driver per el cablemodem,
SB4200 de Motorola sabeu on el puc trobar? a la web de Motorola no l'he trobat.
Gracies.
Joan