Hello Alfons,

Thursday, March 23, 2006, 3:09:44 PM, you wrote:

ANiC> Ep!
ANiC> bona la iniciativa però... exactament què enfoca la càmera? sembla la
ANiC> porta d'un armari o quelcom similar.

ANiC> Vinga, posa't al davant i saluda la càmera :-)

ANiC> Alfons.

ANiC> On Fri, 2006-03-24 at 14:39 +0100, Alfons Dolsa wrote:
> [...]

Ara el tinc al despatx. Estic a Bcn.
Pero dema pujo a Pujalt i l'enfocare al paissatge.

*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
 \ Ç  ##  Ç /     http://www.papallones.net