Hello Alfons,

Friday, March 24, 2006, 9:24:31 AM, you wrote:

> Em sembla que la imatge que ens mostra ara... més que fruit de la webcam
> és una imatge fixe... mira't la portada de la web del museu :-)

> A banda, les imatges servides per a webcam s'acompanyen de la data i la
> hora.

> Vinga, que estem impacients per veure quelcom més!!!

> Salut,
> Alfons.

Doncs si, la foto te tres anys.
Ara he de posar la camara al Museu. . . . i em falta un cable USB mes
llarg per arribar a la finestra.
He d'esperar a que el dilluns baixi a Barcelona (230 km) i en compri
un.
En un poble de 27 habitants no hi ha cap botiga d'informàtica, :-(

--
*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
 \ Ç  ##  Ç /     http://www.papallones.net