From: Josep M Puig
To: llista@internauta.net
Sent: Saturday, March 25, 2006 8:09 PM
Subject: [Internauta] Impost soterrat d'ERC a l'administració pública

Hola,

Bocabadat, esturat, esmaperdut, m'he quedat al llegir que ERC demana compensacions econòmiques obligatòries al seu partit amb amenaça de destitució sinó són abonades. Segons el que s'anomena carta financera es diferencien tres grups:
Alts càrrecs
Càrrecs sense dedicació completa
Funcionaris que estan dins de l'administració i han ascendit en entrar ERC.
El greu problema està en els funcionaris i falta anomenar el personal laboral, que han accedit a l'admistració mitjançant les corresponents proves d'accés i amb independència del partit o partits polítics al govern. Un cop a dins, el funcionari pot gaudir de les opcions que li permet la Llei de Funció Pública per fer carrera administrativa o millorar la seva situació laboral, i evidenment cap opció reconeix l'abonament d'una quota a ningú.

Cal suposar que ERC ascendeix a un funcionari/laboral perque els seus coneixements, el seu curriculum, són un bon motiu perque presti els seus serveis en un nou lloc de treball, però on no cap suposició alguna és que aquest partit obliga a la persona en qüestió a mostrar-se agraïda amb l'ascens i pagar un impost camuflat adreçat a la caixa del partit, sota amenaça de ser destituït.

Això només té un nom: xantatge. Si vols pujar has de pagar, i sinó ho fas t'aplicarem una norma de l'executiva d'ERC que ens obliga a destituir-te. ERC no ho nega pas, però és que a sobre tenen la poca vergonya de defensar-ho com el més transparent sistema de financiació del partit. Desitjo que sigui tan transparent com perque surtin tots els noms dels funcionaris i laborals que s'han agafat a aquesta nova modalitat d'ascens, i juntament amb els consellers que han interpretat que els departaments on treballen són extensions de la seu del partit, acabin els primers amb una bona taca al seu expedient, els segons que quedin inhabilitats per ocupar càrrecs públics i que ERC sigui castigada per aprofitar la seva situació al govern de cara a financar-se de manera totalment irregular.

I és que sembla que estigui parlant del sindicato vertical!!!
Salutacions
http://www.elperiodico.com/default.asp?idpublicacio_PK=5&idioma=CAT&idnoticia_PK=290701&idseccio_PK=8&h=060325
http://www.elperiodico.com/default.asp?idpublicacio_PK=5&idioma=CAT&idnoticia_PK=290700&idseccio_PK=8&h=060325
http://www.avui.cat/avui/diari/docs/index4.htm