Hello roine,

Friday, March 31, 2006, 2:22:10 PM, you wrote:

> [...]

>     3.-CARREFOUR            0.35?/foto 10x15

> B.-De les tendes que funcionen a traves d'internet, destaquen:

>     1.-FOTO.COM                            0.10?/foto 10x15
>     2.-YA.COM                                  0.20?/foto 10x15
>     3.-REVELAONLINE.COM            0.15?/foto 10x15

> C.-Els millors revelats, els realitza FOTO.COM
> (www.foto.com/spain), que a mes a mes, te els millors preus.

> En fi, per a tots els aficionats a la fotografia de la llista (que
> son uns quants), espero que us hagi servit la informacio.

> Si us interessa, us puc passar l'informe complert en format pdf (son 4

 De tots aquests que esmentes no en dono ni cinc centims ni per tots
 ni de cadascun.

 EGM o Interdia son els meus preferits a Bcn.
 Es clat que son laboratoris d'altra categoria, mes professionals.
 Pero pots enviar el que sigui amb confiança.

--
*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
 \ Ç  ##  Ç /     http://www.papallones.net