la informació sobre les modificacions, orientacions, dates, etc... de
les fotos es guarda en un arxiu .ini en cadascuna de les carpetes que
tens catalogades. així que si vols traslladar fotos entre dos pcs en
principi només has de moure els arxius i tornar a catalogar-los.

em sembla recordar que la informació sobre les etiquetes que has creat
(així, com el catàleg, suposo) es guarda al disc dir en algun lloc
similar a 'docuemtns and settings/usuari/aplication data/picasa/...',
però si has de canviar les fotos de sistema dubto que et sigui fàcil
d'aprofitar aquestes configuracions.

bona nit!

--
PauCas