Hello Pau,

Thursday, March 30, 2006, 8:43:25 AM, you wrote:

PCC> així de cop, sense pensar-hi gaire, hi ha dues coses que no acabo
d'entendre:

PCC> primerament, pq els parasols són tant cars!?

PCC> i després, tant important és la forma del parasol? vull dir, no
PCC> valdria una cartolina rectangular enrotllada? perquè tenen aquestes
PCC> formes tant rares els que hi ha a la web /www.lenshoods.co.uk?

PCC> en fi, a veure si algú m'il.lumina aquest matí no gaire asoleiat.

PCC> --
PCC> PauCas

PCC> --
PCC> PauCas

 Si fas un parasol amb una cartulina enrrotllada sense mesurar que fas
 tindras un efecte que no se com es diu en catala (es demanen
 propostes) pero es coneguda com "viñeteado", es a dir que tindras els
 extrems del negatiu enfosquits o negres.

*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
 \ Ç  ##  Ç /     http://www.papallones.net