To: <llista@internauta.net>
Sent: Friday, March 31, 2006 11:27 AM
Subject: Re: [Internauta] cables serie

Hola Gabriel!

En els cables sèrie, el terme transparent, és una mica difús. Suposo que et
refereixes a si és per conectar un mòdem o un PC, per exemple. Normalment,
n'hauria de ser suficient amb veure els sexes dels conectors... si va a un Pc, el conector és femella, si va cap a un mòdem, el sexe del conector del cable
és mascle.

Malauradament, pot ser gens exacte això...què si no et serveix, pots
especificar una mica més el "publema"!

Salut,

Josep

P.D: i la porra pel Barça de demà...a on ha quedat?

Quoting Gabriel Àngel Vich i Martorell <[EMAIL PROTECTED]>:

Bon dia,

com puc saber si un cable sèrie és
dels encreuats o és dels paral·lels ?

Gràcies!!