Alguns cables sèrie:

http://www.lammertbies.nl/comm/cable/RS-232.html

I insisteixo... el concepte de cable sèrie en general, com que no s'ha aplicat
als RS-232C... més que res, perque deixant de banda les senyals RX/TX, per
exemple, la senyal DTR (data terminal ready) pot anar als pins de les senyals
CD (Carrier Detect) i a la del DSR (Data Signal Ready).

Vaja...que l'únic cop que he tingut un cable transparent, era per un equip
"especial", i la resta han estat per instrumentació i captura de dades.

Apa, bon cap de setmana a tothom,

Josep

Quoting Xavier Navarro <[EMAIL PROTECTED]>:

Hola Biel,

Llavors és un de 9 pins, anomenat DB9. Tens un connector mascle i un altre
femella? O tots dos són del mateix tipus? Si no veus clar cóm desmuntar-ho la
solució més pràctica és la que t'ha dit en Carles Pina.

Salutacions.
Xavier Navarro
Girona