Molt bon dia, aqui en roine.

Sentol el retard en la meva contestacio, pero juraria que vaig contestar...

En fi, sigui com sigui, des de fa temps utilitzo el skype. El faig servir sovint, perque tinc amics al Brasil i a Suecia. Sempre uso l'opcio d'ordinador a ordinador (Skype in crec que es diu). No l'he fet servir mai per trucades a telefons, ni tampoc a 902.

Fa poc, vaig llegir un analisis de la ocu, sobre proveidors de telefonia ip. El mes economic era el Voipboster. Sorprenia l'enorme diferencia que hi havia entre aquesta empresa i el Skype, tot i que deixava clares dues coses:

A.-Mantindre un control frequent sobre les tarifes de totes les empreses. Es a dir, la que avui fa trucades mes economiques, pot ser que dema sigui de les mes cares.

B.-D'ordinador a ordinador es totalment gratuit...sempre i quan tots dos ordinadors conectars usin el mateix programa.

En fi, espero haver estat d'ajuda. Si vols, et passo l'analisis complert de la ocu. Aixo si, trigare uns dies perque l'haig de buscar...

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com