Hola,

On Mar/30/2006, Joan Lluís wrote:

> Fa unes setmanes us vaig demanar quin era el millor sistema per fer
> telefonia IP que permeti connectar també a mòbils.

jo fa uns mesos quan ho vaig mirar, les tarifes per mòbils d'aquí eren
semblants a les del telèfon fixe... (cèntim amunt, cèntim avall).

Ara no recordo qui anava millor. Em sembla que OpenWengo no anava
massa fi per trucar a Vodafone però sí a Movistar (no sé Amena). Altres
anàven bé

> No he rebut cap indicació.
>

> Jo faig servir el  Skype però per aquí a la llista es van comentar altres
> sistemes,  podríeu dir-me  quin es el mes recomanable.

el problema d'Skype és que fa servir protocols privatius, et limita que
només pots parlar amb gent que fa servir Skype. Les tarifes depén del
lloc estan bé o no...

Tal com t'han dit, mira els que t'han dit i també voipstune. N'hi havia
un parell que tenies trucades gratis a uns paisos, i un de la mateixa
empresa a altres paisos. Bé gratis... normalment et feien "pagar" 5
Euros o 10 per mig any, que podies gastar amb trucades a mòbils, etc.

> I una pregunta, aquets sistemes també es poden fer servir per els 902??
> que cada dies estan mes de moda

ostres, ni idea...

Fins aviat!

--
Carles Pina i Estany            GPG id: 0x8CBDAE64
        http://pinux.info       Manresa - Barcelona