A Divendres 28 Abril 2006 08:50, "Pere Castells" va escriure:
> Bon dia ... Eduard i família.
>
> Dons encara dubto entre el SI i el NO ....
>
> Avui hi ha una de nova. Ara resulta que uns, del grups dels 4, diuen que
> hem de votar NUL ... i escriure a la papereta "RUC QUI HO LLEGEIXI".
>
> El que passa es que no s'atreveixen a demanar el SI ... (tenen por del
> electorat) i tampoc s'atreveixen a demanar el NO perquè no ho tenen clar,
> gens.

Jo crec que no s'atreveixen a demanar el NO perquè tenen la voluntat de
convertir-se en força majoritària, i els fa por que els equiparin amb el PP,
però sobretot, crec que han llegit malament el que els demanava la societat.
Molt malament.

I això ho diu un que fa quinze dies els va enviar un escrit argumentant
extensament que el vot correcte era el vot NUL: "Sí a l'estatut del 30 de
setembre".

Jo crec que ningú té un pla B, què passa si surt NO.

Aquí està la gràcia de fer explotar aquest referèndum.

Ara. Potser només pot sortir el NO si ERC demana el NUL. Perquè o molt
m'equivoco o persones com tu no es plantejarien el NO si no es donés la
circumstància que perjudica a tots els partits...

Edu

PD: Continuo pensant que no existeix la possibilitat d'abstenir-se. En un
referèndum en el que el Sí gaudeix d'avantatge però el NO té CLARES
oportunitats, l'abstenció és un Sí exàctament igual que el NUL.

PD: Això ho escriu algú que estaria encantat de posar "No vull un estatut,
vull una constitució" a la papereta.