hola,

en general el q se fa es agafar i redireccionar el domini facil i
desitjat cap el complex i poc agraciat q te donen els hostes tipus
telefonica, wanadoo, ono..... , lo de redireccionar sols es q quan
crees el domini et pregunta cap quina ip o domini l'ha de dirigir, tu
li fiques la ip o el domini llarg q tens assignat per defecte i ja
está.
Sort!