Hola,
fins fa poc de tres mesos jo ho tenia tot (webs personals i de
l'Associació Cultural L'ateneu.org) a Linode (www.linode.com), aquesta
gent, l'avantatge que té és que llogues una màquina virtual i hi pots
fer el que sigui. Tens un linux per tu solet i fas el que vols. És un
sistema que m'agrada ja que et dóna, pràcticament, llibertat total. La
petita pega és que, tot i estar bé de preu pel que és, els recursos són
limitats i això per a nosaltres era un limit.

Ara, amb Dreamhost tenim més de 60Gb de disc i un tou en transferència.
És fantàstic. La pega és que et limita el fet de no ser una màquina per
a tu. De moment però em va de conya. Sí que estic d'acord però en els
talls. Hi ha sovint mini-talls i al principi vaig tenir força problemes
amb la màquina on hi havia les webs però, els vaig escriure i en un dia
em van canviar de màquina i tot solucionat.

Pel que fa a la teva web... jejeje... m'agrada molt. Però... em sembla
que ens "trepitjem"... mira això: www.indrets.lateneu.org

Salut!
Alfons.