Completament d’acord Pere,

A més a més una cosa que m’atrau dels esports i la seva retransmissió per TV
es que mai no saps com acabarà. Un altre cosa és qui vols que guanyi, però
això mai no està assegurat, és normalment emocionant.

No us passa que, a vegades, comences a veure una pel·lícula i als pocs
minuts ja t’imagines  com acabarà ?, i que moltes coses que ens fan per la
TV son previsibles?

En canvi l’esport no, la emoció del resultat, sovint dura fins al final i
això per a mi no te preu.

Salut

Jordi Manchon

cap