A Dijous 04 Maig 2006 23:16, [EMAIL PROTECTED] va escriure:

> doncs aqui crec que probablement entres en contradiccio amb la
> filosofia del programari lliure, perque tenir l'exclusivitat d'una
> retransmissio, crec que s'assembla bastant a tenir l'exclusivitat
> del codi font d'un programa; totes dues son coses intangibles,
> suposats "drets" que nomes es poden defensar a costa de la
> llibertat de la resta de la humanitat.

Una retransmissió esportiva no és una obra pràctica com un programa o una
enciclopèdia.  Podem passar bé sense modificar-la, fer-ne còpies, adaptar-la
a cap necessitat o estudiar com està feta.  Dic retransmissió.  Un Barça
Madrid.  L'esport i la tecnologia per retransmetre sí que han de ser lliures
i han d'estar a l'abast de tothom.

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat