Sent: Tuesday, May 09, 2006 7:15 PM
Subject: Re: [Internauta] Estatut 3.1

Hola,

2006/5/9, Txerra <[EMAIL PROTECTED]>:
Hola, de nou, companys!
Tan sols dos paraules, Hrnzt.
En el futur potser no n'hi haurà aquest Estat... I avui, la realitat és aquesta, encara que no ens agradi. M'estimo més alguna cosa millor que l'Estatut del 79, encara que tan sols sigui això "una mica millor". La co-relació de forces actuals és la més favorable a les esquerres i la més favorable als nacionalismes. Què hagués passat amb el PP? I què passarà si torna a governar el PP?

I arrel de la teva definició de la coiuntura actual jo em pregunto, si ERC és l'únic partit que recull el vot independestista i el seu sostre electoral és del 17%, com es pot pensar en la possibilitat d'una Catalunya independent?

Si es fes un hipotètic referendum on es planteges la independència, d'on sortiria el 34% que falta per aconseguir una majoria simple? I donada la importància de la consulta considero que la majoria hauria de ser qualificada, o sigui, encara pitjor.

D'aqui que m'acabi preguntant si el poble de Catalunya veritablement vol ser indenpendent, o com pasa sovint el que succeeix és que escoltem els que fan més soroll. Enteneu el meu comentari com una reflexió.

Salutacions