To: <llista@internauta.net>
Sent: Wednesday, May 10, 2006 9:37 PM
Subject: Re: Re[2]: [Internauta] Estatut 3.1

hola pere,

només 2 puntualitzacions i respostes a 2 preguntes que fas:
1- amb la independència les autopistes no serien de franc, però els nostres impostos els gestionaria el nostre estat i es repartiria de la manera que fos entre els nostres ciutadans, inversions per a nosaltres. ara el 9% dels nostres impostos s'esfuma per sempre (i són mooooooolts diners!) i a sobre ens diuen mal parits insolidaris!!
2- vist el punt 1, evidentment els llestos no sóm nosaltres, que deixem que
això passi

òscar

----- Original Message ----- From: ""Pere Castells"" <[EMAIL PROTECTED]>