Hola,

2006/5/9, Eduard Pertíñez i Juncosa <[EMAIL PROTECTED]>:

> [...]
Vaja, ja hi som. Qui diu que el sostre electoral d'ERC és del 17%? Quin és el
sostre electoral del PSC o de CiU?

Eduard, que jo no sóc polític!!!!!! :-))))) Volia dir que el percentatge de vots més alt que ha aconseguit ERC és del 17%, que aquest és de moment el seu sostre electoral.

Un partit que puja un 30% cada elecció no té sostre electoral.

Si que el té, el més alt de tots els obtinguts, i això no vol dir que no el pugui superar.

A més a més, si ERC, després de les eleccions anticipades decideix restar al
marge del Govern, que creus que passarà amb la sociovergència? Es menjaran
vius els uns als altres. La única oposició coherent serà la que serà.

Pel que s'escolta des del PSC i CiU, ERC no decidirà quedar-se al marge perque sembla que no li donaran la oportunitat d'entrar. Un pacte socioconvergent és tan antinatural com el Govern de Concentració Nacional que es demanava enlloc del tripartit d'esquerres. Què es menjaran vius? Doncs tindrem el mateix que ara entre PSC i ERC, amb l'agreujant que aquests anaven sota un suposat mateix paraigües, el de les esquerres progresistes.

I que ERC serà la única oposició coherent no sé que vols dir. Els partits de l'oposició són coherents en la finalitat, desgastar al govern per poder arribar-hi ells, i per aconseguir-ho val tot.

Salutacions