----Original Message Follows----
From: "albaniasghar" <[EMAIL PROTECTED]>

--- In [EMAIL PROTECTED], "sandek2004" <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:
 > Sandek udah lama tonton drama di islah, sengaja nggak mo campur.
 > Drama di sini tak ada tiketnya , kita lihat saja gimana orang
orang
 > ini sudah dibelit kata kata sendiri, lucu ada , rasa tolol pun ada.

~~~~~~~~~~~~~reply

segala mail sandek2004, akan dilayan oleh nurul anak mami. mami
laser punyer sesuai sesama kaum hawa. kirim salam pada GURU anti...
nampaknya guru anti dah berasap berkepul-kepul.. segala urusan
peribadi samada hantar terus pada email saya atau pada nurul. zombie
tidak dilayan dalam paparan umum. :moto islahnet" jika tiada sesuatu
utk disumbangkan, lebih baik diam saja dan teruskan menonton drama
percuma di islahnet. Drama samarinda ni akan berakhir sedikit masa
lagi. Crooks sudah tersepit sekarang. hero semakin macho dan semakin
hampir akan sampai ke matlamatnya.  stand-in dan pak pacak banyak yg
cedera di belasah oleh hero..Ketua crook kelihatan bersembunyi dalam
gua dan memakihamum pak pacaknya kerana kebodohan mencipta plan dan
muslihat. Teruskan menonton dan boleh sms utk memberi feedback pd
jalan cerita. aa

Using a handphone prepaid card? Reload your credit online!
http://www.msn.com.my/reloadredir/default.asp

http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/wpWolB/TM

///// MEDIA JIM: Memurnikan Tanggapan Umum Melalui Penyebaran Ilmu dan Maklumat

Nota: Kandungan mel ini tidak menggambarkan pendirian rasmi Pertubuhan
Jamaah Islah Malaysia (JIM) melainkan yang dinyatakan sedemikian.

Berminat menjadi ahli JIM? Sila isi borang keahlian "online" di:
http://www.jim.org.my/forms/borang_keahlian.htm

Langganan : Hantar E-mail kosong ke
            [EMAIL PROTECTED]
Unsub     : Hantar E-mail kosong ke