--- In [EMAIL PROTECTED], "albaniasghar" <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:

> Block pemuisi2 perabih karan ni adalah a wise move. sekali sekala
> lihat lah di laman web

jwp: Tak kan baru nak belajar cara tak perabih karan. orang dah lama
tau...cuma kalu nak merengek pasal inbox penuh dan nak dapat feedbak
dari sifoo...biar lah, dia mahu manja=manjaan. Gurau senda mengukuh
ukhwah kata nurulain bismi,emmm

selama ini pun bung AA perabih karan orang dan karan sendiri, menulis
suatu yang hanya menampakkan  kecelaruan, ilmu sudah campur dengan
kebejatan akhlak. Minyak sudah campur dengan air tak boleh guna lagi,
sebagai minyak pun tak boleh ,sebagai pun dah tak suci.

> Puisi cik puan semakin banyak...ana tak pernah buka dah...

jwp: cik puan mana pula buat puisi? he he nampaknya mereka ni di
kejar bayang 'cik puan'. siapa ya?

> setiap posting ada tagline: khilafah is the ONLY solution.

 jwp: lepas ni sandek pakai tagline, tasfiyah wa tarbiyah pula.
rupanya mereka ini tergoda dengan tagline. Itu tahap kefahamannya.

> Dewata sekarang mengarang DRAMA pulak.

 jwp:apa kurangnya bung AA.dramanya lagi sadis tak habis habis.
Berputar putar nak tegakkan benang basah.  Tak adakah perkara lain
selain dari chit chat hal peribadi? tak dapatkah ambil pengajaran
dari apa yang pernah terjadi.... hubaya, hubaya.

> siri pertama: janda muda dari cik siti wan kembang yg menggiurkan.
>  Drama antarabangsa, salman rusydie pun ada, orang afrika pun ada
watak.
>  he he he

Jwp: Siapa tergiur? Kok sandek nggak tergiur pun. Drama Siti Malaysia
itu penuh dengan watak wanita solehah. Drama itu menceritakan
seorang isteri solehah , macammana pula Bung AA boleh faham ianya
pasal janda muda? Hebat juga bung AA ni, fikirannya kelain.. . (minta
penjelasan bung Ramli)

> tak tahulah nurul...it's a mad place..aa

jwp:  Lihatlah masing masing jadikan Islah-net tempat  mengeluh, aku
mengeluh engkau hiburkan. aku merengek engkau berikan wise solution.
Sepatutnya yang dua hala tak ada mesej awam, pakai aja email personal
atau hantar ke Fikrah. Mungkin ini drama yang nak  dipertontonkan
kepada warga Islah. Nilai kebejatannya tinggi.

siapa yang bikin milis ini 'mad place..? sandek disamakan dengan
cikpuan (black widow?), ridhuan hakim, isy isy it's really a mad
immagination..
ada kala apa yang dikata kasyaf hanyalah bisikan syaitan lebih lebih
bagi mereka yang sudah fana.. tak nampak kebenaran.

 baru tadi sandek dapat satu email personal,  bahasa waduh sama
dengan sifoonya bung AA. agaknya ilmu tak ada kaitan dengan akhlak.
cuba kita lihat skrip di bawah , mungkin ramai yang kenal penulisnya.
Ini sandek tak fitnah , boleh baca di panggung sebelah (fikrah):

Skrip drama berbunyi:
 "salafi2sunnah" <[EMAIL PROTECTED]> >
> memang cikpuan, juga Ridhuan Hakim. Common sense will tell u that,
> the black widow will always strike. Once she tasted blood, she will
> come for more blood...I think u handle the vampire as the vampire
> slayer from tanjung. Dia takut dgn anak mami. I'll handle the
> heavyweight. aa

baguz kok, bisa saing dengan skrip filem 'pontianak sundal malam'.
Wabillahi taufik wal hidayah. Harap yang namanya 'normi mintre'
dapat manfaat. Dakwah bukan sekedar hujjah tapi adalah  'berpesan
dengan kebenaran dan kesabaran' bukan hanya engeh enggeh . harap
maklum.

tasyfiah wa tarbiah.

p/s emm patutlah ada perkataan 'black widow ', rupanya dia tergiur
janda muda, waduh! ini penangan  fana dalam lautan ilmu.

http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/wpWolB/TM