Sent: Monday, September 20, 2004 8:48 PM
Subject: [islah-net] Re: main internet di pejabat tanpa izin majikan 3

***********************
This e-mail was scanned by TM Net E-Mail Virus Shield.
***********************

--- In [EMAIL PROTECTED], khadaied <[EMAIL PROTECTED]...> wrote:
> kalau kit ikut para salaf, kita sepatut nya mementingkan perkara
sebenar sumber wang kita. para salaf menjaga haram halal makakan
mereka.

> sama sama kita jaga. jangan termakan yangharam dan jangan
berimakan pada anak isteri yang haram.

> kalau bab ini remeh, entah lah

bagaimana dgn tokey butik di Bintang Walk tu

ada butik inai para artis termasuk Era Fazeera

CEO nya seorang sufi veteran

kemudian supplier batik dress utk MAS Golden Butik

kemudian Managing Director nya aktif dgn KL fashion show...

ini bab remeh kot..

Yahoo! Groups Sponsor
click here