Sent: Tuesday, September 21, 2004 11:34 PM
Subject: [islah-net] Re: xxxx dah main personal attack

***********************
This e-mail was scanned by TM Net E-Mail Virus Shield.
***********************

--- In [EMAIL PROTECTED], khadaied <[EMAIL PROTECTED]...> wrote:
> Seperti kebanyakan manusia yang mengaku mengikut para salah,
penulis ini juga terbuta mata, akibat ketaksuban kumpulan.

> Semua di sini tahu yang memulakan tuduhan yang tidak ada asas ia
lah Thtl.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~reply

Ginilah syaikh khadaied, saya ulangi rentetan peristiwa

RAR: haram main internet waktu pejabat dan godam dari rumah

thtl: kita kena percayakan saudara2 kita kerana adalah adult. Tak
usahlah kita nak ajar orang macam mana mereka mengurus masa dan
kerja mereka.

abdul karim: selidikilah punca rezki supaya kita tak beri makan
minum anak bini dari wang haram. pastikan ia halal dan bersih

th: ada syarikat milik khadani dan first henna yg berurusan dgn
artis secara langsung dan minta syaikh alkhilafah memberi hukum

ir: menjatuhkan hukum adalah haram jika diketahui ia artis

khadaied  marah dan kata th attack personal

th: utk menyedarkan alkhadaied bahawa jika kita sendiri pun belum
mampu, maka kita juga kena lihat juga. isu ini bukan personal kerana
syarikat2 yg disebut di atas disiarkan secara ekslusif oleh Mingguan
Malaysia pada ruangan PancaIndra. Mingguan Malaysia adalah akhbar
mingguan yg paling tinggi jualannya di malaysia.

itulah rentetan ceritanya.

Kes alkhadaied mengungkit isu guna internet pejabat ini diungkit
oleh enta lebih dari 10 kali di milis sebelah.

Utk pengetahuan enta dan semua: Isu pekerja melayari internet pada
waktu pejabat adalah suatu fenomena dunia. Seluruh dunia mengalami
kemerosotan produktiviti kerana pekerja asyik bermain internet.

Mengikut kajian mereka melayari laman web lucah, berchatting,
shopping, dll yg tak ada fekdah.

jadi isu dunia hari ini ialah kakitangan ataupekerja melayari laman
web utk buang masa dan sia-sia. tapi kalau dia melayari laman web
spt islahnet sekali sekala tanpa mengganggu kerja2nya jauh lebih
baik dari fenomena pekerja yg melayari laman web utk melihat laman
lucah.

aa

Yahoo! Groups Sponsor
click here