Assalamualaikum..

InsyaAllah buleh jjupo... kawe dok beghek 12... Opp pasar berek12...dekat Kubur Tanjung. (buke di kubur...belum lagi :) )

Ghayyo mesti balik. Oghe ttino kawe oghe kat tu jah... Taman Tanjung Chat...

sms. Ok. kena bui no...

<x-tad-smaller>wassalam.</x-tad-smaller><x-tad-smaller>

Radzi.</x-tad-smaller><x-tad-smaller>
semoga Ramadhan ini lebih baik dari tahun lepas....

</x-tad-smaller>

On 22 Sep, 2004, at 5:54 PM, albaniasghar wrote:

--- In [EMAIL PROTECTED], Radzi Ibrahim (Singapore)
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Waalaikumussalam.
>
> Bukan peristiwa tahkim... cuma rasanyalah elok juga kita semua slow
> sikit, cakap hanya yang baik-baik, berlatih utk menyambut Ramadhan, ni
> kan bulan Syaaban. Nanti kan nak brek dalam bulan Ramadhan kan takut
> tak cukup landasan, terlajak masuk Syawal..
>
> Kalau orang maki hamun kita, kita kata alhamdulillah, aku berpuasa!
>
> Kalu demo tu tok sir start, kito start dulu, kalu demo tu pegheh jugok,
> kita wat dek je, kecuali kalu terang-terang buat salah, tok ke nak wat
> dek juga ke?
>
> ko guano?

> [...]

asm

setuju tu dzi, kawe balas pilih-pilih jah. posting aye utut tu kawe
tak laye belah mano.

male ni kawe bui bid'ah sya'ban pulak.

Ghayyo tahung ni keno jjupo tuh deh...kawe dok ketereh jah.
bila ado kelate smslah...aa

<x-tad-smaller>Yahoo! Groups Sponsor</x-tad-smaller>

<x-tad-smaller>ADVERTISEMENT</x-tad-smaller>
<lrec_companion_043004.gif>
<l.gif>

Yahoo! Groups Links

• To visit your group on the web, go to: