ASSALAMU`ALAIKUMWARAHMATULLAHIWABBARAKATUH...

In-sya-ALLAH wa Bi`iznILLAH...,

dapat kiranya melayangkan barang 10 ringgit atau 20 ringgit, atau lebeh sedikit
ker, mungkin, daripada setiap seorang penerima emel ini, untuk didepositkan ke
dalam akaun yang dinyatakan di bawah, menerusi mesin deposit BIMB ini...
Semoga ALLAH JALLAL JALLUHU Barakahkan serta Rahmatkan, juga Re-dhoi, kita,
kluarga kita, mak-abah kita, anak-anak kita, zurriyat keturunan kita,
harta-benda kita, pendapatan kita, rezeqi kita, serta seeeluruh kehidupan kita,
kerana membantu "Yang Berkhedmat" (YB) Taufek yang Soleh lagi Musleh,
MASYAALLAH WA BARAKALLAH ... ini.

AMEEEN YA ALLAH YA RABBAL`ALAMEEEN...

AKAD

aus das Tischcomp®